Web sitelerini ziyaret eden kullanıcıların sitede kaldığı süre ve bu sürede gerçekleştirdiği davranışlar son derece önemlidir. Çünkü gerçekleştirilen davranışlar, markanın satış tekniklerini doğrudan etkileyecektir. İşte bunun için dijital pazarlamada ve Google reklamlarında çok önemli bir yere sahip olan hemen çıkma oranı (bounce rate), misafir ya da müşterilerinizin davranışlarınızı analiz etme fırsatı sunmaktadır. Peki, hemen çıkma…
Dijital kanallar kullanılarak web sayfalarının oluşturulması, web sayfalarında içerik yayımlanması ve SEO ile reklam faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi, son dönemde giderek ön planda olmaya başladı. İşte tüm bunların gerçekleştirilmesini sağlayan dijital pazarlama, çağımızın pazarlama anlayışı haline geldi. Peki, dijital pazarlama nedir? Nasıl yapılır? Dijital pazarlama araçları nelerdir? Şimdi tüm bu detaylardan bahsedeceğiz. Dijital Pazarlama Nedir? Dijital pazarlama,…
Online mecralarda gezinirken, bir anda kendinizi takip ediliyormuş gibi hissettiniz mi? “Neden bu markanın reklamı karşıma çıkmaya başladı?” sorusunu kendinize sormuşsunuzdur. Çok şaşırtıcı bir durum olarak görünse de bu durum çok basit ve mükemmel bir pazarlama stratejisidir. Türkçe karşılığı Yeniden Pazarlama olan Remarketing stratejisi. Şimdi içeriğimizde Yeniden Pazarlama (Remarketing) Nedir? Nasıl yapılır? sorularından bahsedeceğiz. Yeniden…
Dijital dünyada reklam giderek değer kazandığı için, reklamcılık ile ilgili terimlerin çok iyi öğrenilmesi gerekir. Bu terimlerden bir tanesi olan ROAS sıkça karşımıza çıkıyor. Reklam harcamalarının dönüşümü ile ilgili olan kavram, e-ticaretten tutun, tüm sektörler için dijital reklamlarda kullanılıyor. Peki, ROAS nedir? Nasıl hesaplanır? ROAS hakkında tüm detayları içeriğimizde bulabilirsiniz. ROAS Nedir? ROAS, Return on…